zaterdag 27 januari 2007

Mattheus-passie



Gisteren voor het eerst naar de koorrepetitie van de KGOV geweest. Dat is de Koninklijke Gentse Oratorium Vereniging.

Ik ga mee repeteren in de tenor-partij van de Mattheus Passie. Het optreden is op 1 april al, het zit er wel niet in dat ik tegen dan al mee kan optreden. Waarschijnlijk volgend jaar.

Staan ook op het program: Requiem van Mozart en de muziek van de huwelijksmis van Charles en Diana. Wordt zeker nog leuk. Ik hou jullie op de hoogte.

2 opmerkingen:

Boontjes zei

Wauw zeg wie had dat gedacht? Volgende week krijg ik mijn eerste zangles, ik weet echt niet wat ik er mij moet bij voorstellen? Ben benieuwd, trouwens, viel dat mee zo zingen?

Ik wil graag een aankondiging doen: Alle Ogiers-en en aanverwanten zijn welkom ten huize Boonen op 19 februari '07. Vanaf 15 u staan de bubbels koud! Alle instrumenten, zangerstemmen, dichters, schrijvers of een paar goei CD's zijn welkom.
Tot dan?
Carine

Boontjes zei

Neen ik ga niet individueel zingen maar in groep. Het zijn Europese volksliederen dus altijd in groep, wel meerstemmig. Ik kijk ernaar uit. Zet je die aankondiging voor mijn verjaardagsfeestje ergens in het zicht op de blog?
groetjes
Carine