vrijdag 21 december 2007

Het verlanglijstje van Marc


Tot februari 2008 loopt er nog een retrospectieve tentoonstelling van Alberto Giacometti in het Centre Pompidou. Daar gaan we dus zeker naar toe. Kom je in de ramsj een boekje tegen over zijn werk (nieuwe kunstboeken zijn nogal duur), dan mag je dat altijd kopen voor me...Ik heb trouwens nog ooit een piepklein werkje gemaakt dat heel erg lijkt op dit werkje van hem. Dat werkje logeert nu bij Luc Vandezande.

Afgaand op mijn post over Hugo Matthijssen, gaat een boekje van hem er ook altijd in. Maar niet met de stukjes uit Humo erin, die lees ik zo al, misschien toch iets anders dan.

Heb je niet echt de tijd om nog veel te gaan shoppen dan doen warme kousen op een leuk t-shirt het ook wel, hier mee zou je me kunnen verrassen.

Het lijstjessysteem is dan wel bedoeld om ongewenste cadeaus uit te sluiten maar het nadeel is natuurlijk dat je niet meer verrast wordt...

Geen opmerkingen: