maandag 8 oktober 2007

Ook Hans



Hans Teeuwen. Grof, baldadig maar wel grappig. Staat op mijn iPod. Ik luister er naar als ik naar het werk fiets. Wel oppassen, soms verschijnt er tijdens het fietsen meer dan een mysterieuze glimlach op je gezicht. Voor je het weet ga je door voor een zonderlinge dorpsgek.

Ik maak het niet te bont, lach mee met een van de grappen van Hans:

"Als je tegen een Hell's Angel zegt dat hij een crimineel is dan komt hij je huis kort en klein slaan en dan kom je er nog goedkoop van af. Vergelijk het met de volgende situatie: Je zegt tegen een loodgieter dat het een loodgieter is. Daarop komt de man naar je huis gestormd en legt woedend een nieuwe waterleiding. Als hij klaar is zegt hij: "Zeg dat nu nog eens en ik kom nog een paar kranen installeren."

Geen opmerkingen: